Przejdź do głównej treści

Wydarzenie odbyło się:

24 października 2024

12:00

Platforma MS Teams

Zastanawiasz się, jak wyróżnić swój biznes i uniknąć bezpośredniej walki z konkurencją na zatłoczonych rynkach? Strategia Błękitnego Oceanu polega na szukaniu nowych przestrzeni na rynku i tworzeniu produktów, które je zapełnią. To dzięki tej strategii możesz wyróżnić swój pomysł biznesowy i osiągnąć sukces!

Dołącz do szkolenia „Wyróżnij swój pomysł ze Strategią Błękitnego Oceanu” i dowiedz się na czym ona polega i jak ją wykorzystać w rozwijaniu swoich pomysłów biznesowych. Dodatkowo poznasz praktyczne przykłady wykorzystania tej koncepcji!

LINK DO SPOTKANIA

Podczas tego spotkania odkryjesz, jak:

  • Unikać „czerwonych oceanów”, czyli rynków przesyconych rywalizacją, gdzie firmy walczą o te same zasoby i klientów
  • Znaleźć „błękitne oceany” – nowe, niezbadane przestrzenie biznesowe, gdzie konkurencja jest minimalna lub nie istnieje
  • Kreować unikalne propozycje wartości – dowiesz się jak przekształcać swoje pomysły w innowacyjne produkty lub usługi, które wyróżniają się na tle innych ofert
  • Analizować studia przypadków – omówimy przykłady firm, które odniosły sukces, korzystając z podejścia Strategii Błękitnego Oceanu

 

Dzięki temu szkoleniu nie tylko zrozumiesz teoretyczne założenia Strategii Błękitnego Oceanu, ale także nauczysz się, jak wprowadzić je w życie i przekształcić swój pomysł w rozwiązanie, które przyciągnie klientów nowatorskim podejściem.

Autorami pojęcia „Strategia Błękitnego Oceanu” są W. Chan Kim i Renée Mauborgne związani z francuską wyższą szkołą biznesu INSEAD. Pojęcie zostało opisane w wydanej w 2005 roku książce pt. Blue Ocean Strategy.

Hubert Dyba jest ekspertem w zakresie innowacji i rozwoju biznesu. Podczas szkolenia podzieli się praktycznymi przykładami oraz narzędziami, które pomogą Ci osiągnąć przewagę na rynku. Doświadczenie zdobywał jako konsultant w RCIiTT ZUT w Szczecinie, a także jako dyrektor Centrum Przemysłów Kreatywnych w Szczecinie. Prowadzi pracę naukową w zakresie innowacyjnych modeli biznesowych. Dodatkowo wiedzę o innowacjach i Design Thinking zdobywał na Uniwersytecie Stanforda w USA.

Nie przegap szansy na rozwój swojego biznesu i wyróżnienie się na tle konkurencji! Dołącz do szkolenia i poznaj strategie, które zmienią sposób, w jaki myślisz o innowacjach i rozwoju.