Przejdź do głównej treści

27 września 2024

11:00

Platforma MS Teams

Czy Twoje produkty i usługi naprawdę odpowiadają na potrzeby klientów? Czy wiesz, dlaczego klienci wybierają jedne rozwiązania zamiast innych? Znasz koncepcję Jobs-to-be-Done (JTBD)? Jeśli chcesz lepiej zrozumieć motywacje swoich odbiorców i tworzyć oferty, które zaspokajają realne potrzeby, dołącz do naszego szkolenia „Twórz produkty i usługi atrakcyjne dla odbiorców”.

Jobs-to-be-Done to nowoczesne podejście, zgodnie z którym klienci nie kupują produktów, lecz rozwiązania do wykonywania konkretnych zadań. Dzięki tej koncepcji nauczysz się patrzeć na swoje produkty oczami klienta i lepiej zrozumiesz jego potrzeby. Dodatkowo dowiesz się, jak tworzyć oferty idealnie dopasowane do oczekiwań.

Szkolenie odbędzie się 27.09.2024 o godz. 11:00 na platformie MS Teams.

Dołącz tutaj!

Podczas szkolenia:

  • Dowiesz się, jak skutecznie analizować potrzeby klientów i tworzyć oferty, które idealnie odpowiadają na ich oczekiwania.
  • Zobaczysz na przykładach, jak światowe marki wykorzystują koncepcję Jobs-to-be-Done do tworzenia atrakcyjnych i dopasowanych ofert.
  • Zdobędziesz praktyczną wiedzę, którą będziesz mógł natychmiast wykorzystać w pracy nad własnym pomysłem.

„Twórz produkty i usługi atrakcyjne dla odbiorców” to okazja, by poznać sprawdzone metody, które zwiększą szanse Twojego projektu na sukces rynkowy.

Szkolenie poprowadzi Hubert Dyba, Mentor projektowy, trener i konsultant innowacji. Prowadzi pracę naukową w zakresie innowacyjnych modeli biznesowych. Ekspert Komisji Europejskiej w zakresie metody Human Centered Design. Dodatkowo facylitator metody Google CSI:Lab Projektanci Innowacji PFR. Swoją wiedzą wspierał m.in Samsung LABO, Climate KIC, MIT Enterprise Forum, Startup Weekend. Regularnie współpracuje z PARP, KPK, polskimi uczelniami oraz firmami i start-upami w zakresie innowacji i budowania modeli biznesowych. Jako stypendysta MNiSW w ramach programu Top 500 Innovators wiedzę o innowacjach i Design Thinking zdobywał na Uniwersytecie Stanforda w USA.